Veel gestelde vragen

Het bepalen van uw schoenmaat 

1 Zet uw hakken tegen een stevige rechte achtergrond.
2 Leg een plankje of dik boek tegen het verst uitstekende deel van de voet.
3 Meet de afstand tussen de muur en het plankje / boek.
4 Meet aan beide zijden van de voet. De afstand link en rechts moeten gelijk zijn
5 Noteer de gemeten waarden.
6 Herhaal bovenstaande stappen voor de andere voet.

Maat 36

mm 231 - 237

Maat 37

mm 238 - 243

Maat 38

mm 244 - 251

Maat 39

mm 251 - 258

Maat 40

mm 259 - 265

Maat 41

mm 266 - 271

Maat 42

mm 272 - 277

Maat 43

mm 278 - 283

Maat 44

mm 284 - 289

Maat 45

mm 290 - 295

Maat 46

mm 296 - 305 

Maat 47

mm 306 - 309

 

Betaling


Je kunt de artikelen die je bestelt op 2 verschillende manieren betalen. Welke manier je ook kiest, alle betalingen bij SHOELINE zijn veilig.

1. iDEAL
2. Creditcard

iDEAL is online betalen via uw eigen telebankiersysteem thuis. Hierin doen mee ABN-AMRO, Rabobank, ING, ASN Bank, Friesland Bank, Triodos en de SNS (regio) Bank. Bij creditcard accepteren wij Visa en Mastercard
Alle Creditcard informatie wordt niet opgeslagen en na gebruik direct verwijdert uit onze administratie. Creditcards worden gecontroleerd door de internetkassa Buckaroo. In sommige gevallen kan om aanvullende informatie worden gevraagd.
Bij de betaalmethoden maken wij gebruik van Buckaroo. Deze payment provider verzorgt de afhandeling van de transacties. Je gegevens worden gecodeerd verstuurd via een beveiligde lijn. Als Buckaroo jouw betaling ontvangen en gecontroleerd heeft, krijgen wij een akkoord en gaan wij je bestelling verwerken.


Levering

Normaal gesproken ontvang je de artikelen binnen één tot vijf werkdagen nadat we je bestelling hebben ontvangen. Als artikelen een langere levertijd dan 5 werkdagen hebben zal de koper via e-mail hiervan op de hoogte gesteld worden.

Verzending binnen Nederland is gratis. Bij verzending naar het buitenland komen er verzendkosten bij.



Ruil-en-retourprocedure

Niet goed? Geld terug! Met een ruil/retour periode van14 dagen bij SHOELINE hoef je nooit een miskoop te doen.
Tijdens deze periode moet je zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Je mag het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden. Als je toch besluit het product niet te houden is het enige wat je moet doen de artikelen in oorspronkelijke staat – dus geen belopen hakken of zolen – in de originele schoenendoos terugzenden.
Je stopt de artikelen in de SHOELINE verzenddoos, vult het retourformulier in en plakt het bijgeleverde retoursticker (Shoeline.nl B.V.) op het pakket en levert het af bij een Postnl postkantoor.
Bij het retour zenden wordt na ontvangst en controle van het product het aankoopbedrag door SHOELINE teruggestort. Een terugstorting verzorgen wij binnen 2 tot 7 werkdagen.
Bij een ruilverzoek duidelijk het nieuwe artikel vermelden. Verschillen in aankoopbedrag tussen het teruggestuurde en opnieuw bestelde artikel worden teruggestort of verrekend.
Bij ruiling in één van onze winkels is het echter niet mogelijk contant geld terug te krijgen, het bedrag wordt op uw rekening teruggestort.


Service & retournering gebruikte artikelen

Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het gebeuren dat je na aankoop een productiefout ontdekt of een verkeerd product hebt ontvangen. SHOELINE raadt je aan de geleverde producten meteen na ontvangst goed na te kijken en de daarbij gebleken gebreken z.s.m. schriftelijk of telefonisch te melden.
Een verkeerd of beschadigd artikel mag je ruilen in één van onze winkels of altijd terugsturen naar ons retouradres. Wij vragen je hierbij gebruik te maken van onze ruil-en-retourprocedure.


Service


Ook na de aankoop staat SHOELINE voor je klaar.
Gebruikte en gedragen artikelen die niet aan de verwachtingen voldoen kun je retourzenden of laten beoordelen in één van onze winkels. We vragen je wel vooraf contact op te nemen met onze klantenservice. De algemene garantie is alleen geldig met betalingsbewijs en binnen 6 maanden na aankoop. Gebreken die niet door slijtage veroorzaakt zijn worden vakkundig gerepareerd.
Indien reparatie niet mogelijk is, zal in overleg vervangend paar of in overleg geld terug gegeven worden.
Klachten die wij niet vergoeden zijn klachten die door verkeerd gebruik worden veroorzaakt en dus niet aan SHOELINE verwijtbaar zijn. Zoals slijtage van zolen en hakken, kale neuzen en/of kapotte ritsen. En andere door een verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken.

Voorts geven wij geen garantie op studs, pailletten, kraaltjes en dergelijke die aan de schoenen bevestigd zijn.